sims3tjejerna

Alla inlägg under juni 2012

Ehm jag tror jag tar sovrum och badrum.


Jag tar Sovrum och Badrum därför att innan man laddade ner det spelet.

Hade sims bara tråkiga sovrumskläder och sånt.

Jag älskar deras nya pyjamas.


 


// Julia

hej allihopa!Tyværr kommer det stå på lite norska nu!Jag ær i norge och kommer inte hem først imorgon, Men vi har internet ibland så jag hoppas jag kan ladda upp ett inlægg// Julia

Hm det är mycket jag saknar i spelet.


1: Årstider, Jag vill kunna ha sommar, vinter, höst & vår

och nu när man ändå håller på varför inte ha lov i skolan. 

Och helgontider. Tillexempel jul, påsk osv

Jag vill ha liggvagnar till nyfödda! Inte bara sittvagnar.

Jag vill ha mera kärleksgrejer. Tillexempel alla dem dör poserna man kan ladda ner. Men inga poser utan att dem gör det.

Och dem ska kunna drömma och gå och sova hos föräldrarna.

Man ska också kunna bli sjuk!

Typ småsjukdomar och döds sjukdomar.

Man ska kunna sjukanmäla sig till skolan


Jag har en rejäl lista jag funderar på att skicka in till ea.


// Julia

:D

Jag håller just nu på med en ny serie. För någon måste ersätta Sad love story.

Och jag håller också på med legacy utmaningen.

Så jag tänkte visa lite bilder hur jag har kommit och sånt.

   


// Julia


Hmm det var en svår fråga faktis.

Jag vet inte vilken jag ska välja mellan Kvällsnöjen, Leva livet och Rampljuset.

Leva livet är ju bra på sitt sätt. Innan det kom kunde man ju inte gifta sig under bröllopsvalv.

Och man kunde ju inte ha barnvagn och lekpark och sånt.


Rampljuset är ju bra att man äntligen kan utnyttja sin tid som kändis.

Nu får man ju se när man sjunger i vanliga sims gick man in i en lokal och sjöng.

riktigt snygga kläder också.


Kvällsnöjen är ju bra at man kan gå på klubbar och diskon. Bli känd och faktis snygga kläder där också.

Jag gillar också att man kan va vampyr och välja storlek på brösten.

Misstolka mig inte men jag skulle vilja ha lite varianter på brösten.


Men eftersom jag älskar barn och har längtat efter barnvagn sen tvåan!

Väljer jag leva livet.


      


// Julia

Sims jag har är


                           


Svaret är alla, Men säg till om jag har glömt något.

heej nu ska jag köra 30 dagars utmaning


// Julia


 

Nu har jag varit och handlat.

de här följde med mig hem idag.


   


Jag vet inte om jag eller Wilhelmina ska skriva recensionen eller om vi tar halva var.

Men jag ska iallafall testa det nu.


// Julia






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket expansionspaket gillar du mest?
 Destination Världen
 Drömjobb
 Kvällsnöjen
 Leva Livet
 Husdjur
 I Rampljuset
 Har bara the sims 3
 Jag gillar prylpaket mer.
 Alla är lika bra

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards