sims3tjejerna

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

Familjen Summer del 1



Familjen Summer del 1:


William Winter: Blå

Fanny Winter: Rosa

Sara Winter: Lila



Fanny och William Winter har äntligen fått flytta in i sitt nya hus. För två år sen föddes deras lilla flicka Sara och de bestämde sig för att bygga upp ett nytt hus, där den nya familjen skulle växa upp.

Nu efter två år har deras hus äntligen blivit färdigt och Fanny och William väntar sitt andra barn.

Deras lilla flicka Sara förstår inte så mycket men är stormförtjust i det nya huset och sin docka fluffis.


Nu är Fanny och William super glada för att de äntligen kan flytta in i sitt hus. Innan de flyttade in till deras hus bodde dem i staden Bridgeporth där William är uppväxt Där bodde de i en liten lägenhet och delade rum med deras älskade dotter.




- Åh Fanny, jag älskar dig så mycket säger William och kramar om sin hustru.

- William jag älskar dig också, utan dig hade vi inte fått lilla Sara.


De släppte varandra och Fanny gick fram till deras lilla prinsessa som satt på golvet och lekte med Fluffis.




- Nu kommer mamma och tar sin lilla prinsessa, säger Fanny och kittlar lilla Sara överallt.


- Thiihihih, mamja slota skriker Sara och skrattar samtidigt


Hon slutar att kittla sin lilla flicka och går vidare in i köket. Där sätter hon ner Sara i gungstolen.




- Sara lilla mamma är här, mamma ska laga lite mat till pappsen


- Hihihi




Fanny tar fram ingredienser och börjar laga soppa åt sin älskade make som har satt sig vid datorn för att jobba lite.




- Ska mamma laga lite mat till pappsen


- Laaaa!!


- Vad ska mammsen laga till pappsen då?


- Sjopa


- Ska mamma laga soppa?


- Laa


- Kan du säga soppa gumman?


- Slopa


- Nej Soppa med två p


- Soppa


- Duktig tjej!


- jippie, skriker Sara glatt


William har avslutat sitt arbete och går in till köket.

   


- Hej min lilla solstråle säger han och kramar om Fanny.


- Hej, är du hungrig?


- Mm, vad blir det för gott?


- Grönsakssoppa


- Grönsakssoppa det låter gott och luktar gott för den delen också


- Mm, jag ska nog gå och lägga Sara och gå och lägga mig. Kommer du sen?


- Självklart, jag ska bli klar med några papper först. och jag ska ringa lite också


- Till vem då? Så här dags?


- Ehhm... en... arbetskamrat säger William tveksamt


- Jaha, du låter tveksam


- Nej oh nej förlåt. Jag ska ringa chefen bara. Inget märktvärdigt med det säger han och leer.




- Kom mammas prinsessa nu ska vi gå och sova.


- Oki, gäspar Sara.


Dem går upp på övervåningen och in till Saras rum.





- God natt mammas prinsessa


- Gojd najt mammi


Fanny går och lägger sig strax efter att hon har nattat lilla Sara. Tre timmar senare efter att William har jobbat klart och pratat klart i telefon.


Nästa dag:




Fanny och William ligger fortfarande och sover. Om en timme ska William till jobbet och måste strax kliva upp. Fanny går upp, byter om och sätter på sin jacka. Men när hon ska gå till Saras rum som sitter och väntar på sin mamma. Då vänder det sig i magen och Fanny måste springa till badrummet.




Nu har hennes morgon illa mående börjar igen,


Efteråt sköljer hon av ansiktet och går ut med sin lilla flicka.


   


Nu ska de till parken och ha roligt.


Fortsättning följer.....


Del 2 ute strax. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Kanske inte är någon som läser detta men jag skriver detta ändå   Jag skulle ju vänta med att skaffa en simsblogg men nu har jag gjort det för dem som vill veta det ;) ska lägga upp familjen land men jag ska ta den från början och jag ska göra om den...

Jag har smsat som en galning till Ida och Julia för jag fick en ide om bloggen. Båda gick med på förslaget om att vi skulle ha varsin simsblogg. Julia har redan sin http://juliasims3.bloggplatsen.se/ Sen har jag min http://willethesims3.bloggpl...


hejsan allihopa!   Förlåt för sämsta uppdateringen men min förklaring är faktis att jag har opererats. Jag skulle först göra tidinställt inlägg men jag vart så himla nervös så jag glömde totalt bort det. Och efter operationen har jag haft så ...

  Roxy = Röd Molly = Grön Mamma = Blå Pappa = Lila Max = Orange   Dagen efter: Innan skolan ber Mollys mamma Molly  att sätta sig vid brasan där hennes pappa sitter i soffan. Molly känner rädslan spridas i kroppen. Hon anar att de...


Ehm jag tror jag tar sovrum och badrum.   Jag tar Sovrum och Badrum därför att innan man laddade ner det spelet. Hade sims bara tråkiga sovrumskläder och sånt. Jag älskar deras nya pyjamas.       // Julia ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket expansionspaket gillar du mest?
 Destination Världen
 Drömjobb
 Kvällsnöjen
 Leva Livet
 Husdjur
 I Rampljuset
 Har bara the sims 3
 Jag gillar prylpaket mer.
 Alla är lika bra

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards