sims3tjejerna

Alla inlägg den 5 februari 2012

Här är schemat när jag kommer lägga upp serierna.


Måndag: Kärlek & Besvikelse del 2

Tisdag: Familjen Svensson del 1

Onsdag: Familjen Dahlblad del 2

Torsdag: Pop Prinsessan del 1

Fredag: Kärlek & Besvikelse del 3

Lördag: Familjen Dahlblad del 3

Söndag: Julia tipsar


 


Bilden får bli på Adison



Del 1


 



- Jag tycker verkligen synd om Madisonm säger jag till Adison.


- Ja, vi kommer få dras med Lucia tills hon skaffar en riktigt man. Och det kommer aldrig hända. Hon dumpar alla killar hon träffar.


- Ja eller hur, Jag tycker vi ska muntra upp Madison, Vi kan ju sticka ner till gymmet en stund? föreslår jag.


- Mm, Då slipper vi Lucia


- Ja, Fy sjutton vad jag är sur på henne svarar jag ilsket.


- Jag med, Hon tror att hon kan bestämma över oss.


- Inte bara det hon går i min garderob utan att fråga!! svarar jag argt.


- Vad har hon nu tagit från dig?


- En svart kjol och ett linne svarar jag kort.


- Aja hon är riktigt elak vi måste verkligen få bort henne på något sätt, Jag avskyr att säga det här men vi måste fixa en kille åt henne svarar Madison svagt.


- Mm




- Du är verkligen en sann vän Samantha säger Adison och kramar om mig.




- hej tjejer säger Madison som har just kommit in i rummet.


- Hej Maddie svarar jag


- Vad snackar ni om då? frågar hon oss


- Vi tänkte åka och gymma lite följer du med?


- Jag vet inte


- Vännen skit i Erik han bedrog dig med idioten så han är inte värd dig okej? svarar jag seriöst.


- Jag älskar ju honom, det är det som är problemet


- Nu åker vi till gymmet och spanar in snygga killar svarar jag och vi hoppar in i bilen.




Vi sätter på oss säkerhetsbälte och jag startar motorn.


- Ska vi dra till krogen sen? frågar Adison


- Visst men jag kan inte dricka något svarar jag


- Varför inte?


- Jag kör ju bilen


- Men vi tar en taxi


- Jag står nog över en då.


Okej svarar båda i mun på varandra.


Jag parkerar bilen och vi går in.


 



Vi går ner för trappan till gymmet.


Vi byter om till våra kläder och går in i gym salen.




- Wow vilka snygga killar säger Adison


- Mm


- Jag börjar med rullbandet säger Madison


- Och jag tar styrke maskinen säger Adison 


- Då tar jag tvn


Vi alla går till våra apparater och börjar träna.


   



- Du Samantha säger Madison från sin maskin.


- Mm svarar Madison flåsande.


- Jag ska gå och snacka med snyggingen där borta svarar jag och går iväg.


   




- Hejsan jag heter Samantha säger jag och tar hans hand


- Hej jag heter Kevin svarar han och kollar in i mina blåa ögon.


- Brukar du ofta komma hit? frågar jag


- Nej, Jag är ny inflyttad i stan och här är det första stället jag kom till.


- Jasså, Gillar du att träna?


- Ja, jag älskar att träna, Gör du?


- Japp, Jag går hit varje dag


- Vad trevligt då kanske man kan få en gym kompis svarar han glatt.


- Javisst, varför inte? svarar jag


- Hur länge har du bott här då? frågar han


- Sen jag föddes, När kom du hit?


- Jag flyttade hit igår men har packat upp och sånt


- Om du behöver någon som ska visa vägen i den här lilla staden så kan du ringa mig.


- Vad bra, Jag har ingen anning om vart jag ska gå.


- Jag är ledig


- Okej ska vi ses imorgon klockan tolv?


- Jag kan inte, Kan du klockan fyra?


- Jaha varför kan du inte innan svarar han 


- Jag är lärarinna och slutar tre.


Jaha vad kul



Del 2 kommer imorgon :)

-   



Kärlek & Besvikelse kommer vara en serie som kommer bestå av säsonger.

Det handlar om fyra ungdoms tjejer som är helt olika förutom två grejer. Båda älskar killar och mode.

Tre av tjejerna är bästa vänner medans en tjej är väldigt elak. Hon sabbar och förstör bara. Men problemet är att hon är styv syster till en av dem och deras pappa har gett dem huset tillsammans.

Följ de fyra tjejerna Adison, Madison, Samantha & Lucia i den nya serien Kärlek & Besvikelse.




Samantha är en glad och rolig tjej. Hon älskar barn & drömmer om att bli skådespelerska. Hennes nuvrande jobb är lärare. Hon älskar att träna & umgås med sina allra bästa vänner Madison & Adison. Samantha är en tjej som verkligen ger en andra chans. Men det tåget har gått förbi för länge sen med Lucia. Samantha började avsky Lucia när hon hittade sin pojkvän i samma säng som Lucia.




Madison är en vänlig tjej. Hon älskar att måla & skulptera. På sin fritid när hon inte jobbar på sjukhuset målar hon och går i konstgalleri och dessutom umgås med sina bästa vänner Adison & Samantha. När Madison var sju år dog hennes mamma i cancer. Det knäckte hennes pappa rejält och hennes pappa gifte om sig när hon vart 14 år. På köpet fick han en ny dotter också. Han skämde bort sin nya dotter och sin nya fru. När tjejerna hade blivit 18 år gamla köpte Madisons pappa huset till henne och hennes vänner. På ett villkor att hennes styv syster Lucia skulle få bo där. Madison avskydde Lucia pågrund av att hon fick all uppmärksamhet och inte Madison.




Adison är en glädje spridare. Hon älskar att sjunga och drömmer om en musik framtid. Adison har en väldigt vacker röst. På fritiden när hon inte jobbar som servetris åt ett band sjunger hon och umgås med sina bästa vänner Madison & Samantha. Hon avskyr Lucia pågrund av att när hon snodde hennes plats i bandet. Lucia har alltid förstört och sabbat för Adison.




Lucia är en söt tjej som är väldigt elak. Alla dras till henne utom de tre tjejerna i huset. Lucia avskyr sin syster och de andra. Hon snor deras killar och gör deras liv till hemska. Lucia är en riktig glädje förstörare. Alla tjejerna i huset hatar henne och de vill ha ut henne. Lucia tänker bara på sig själv och vill ha makt. Hon kan få vilken kille som helst. Hon tog alla tjejernas killar och lämnade dem.


Följ de här fyra tjejerna i nya serien Kärlek & Besvikelse   

heej på er alla :)


Fan vad man känner sig efter just nu:)


Ida har gjort 3 delar


och Wilhelmina har gjort 2 delar.


Nu får jag sätta fart lite.


Men jag håller på med en ny serie som heter Kärlek & Besvikelse.


Sen ska jag faktis fixa designen.




Ni får en bild på Nancy :)


// Julia 

Livet gick vidare metodiskt jag släpade mig upp ur sängen, genom dagen och sen till sängen igen.

Ett halvår efter hans bortgång som jag kallade det, jag kunde inte erkänna för alla andra och dessutom kunde jag inte erkänna det för mig själv att han lämnat mig. Jag blev ensam igen. Jag var i alla fall på gymmet och tränade, jag hade tagit mig upp i sorgesvackan jag skapat åt mig själv när han försvann. 

 

Jag fick ett samtal av ett okänt nummer, jag hade lärt mig att inte svara det var bara massa papparattzis som ville ha lite saftig fakta. Under det här halvåret har jag lyckas bli superkändis och miljonär. Men jag kände mig ändå sugen på att svara, jag tror jag kände djup inne i mig att det var han. 

 

   

Ett enormt glädje rus fyllde min kropp på en mille sekund men ersattes lika snabbt av ilska, förakt och framför allt ensamheten jag kände när han lämnat mig……


//Blev lite kortare den här gången. // WIlhelmina

   

 

Nu var det dags att föda så jag åkte in till sjukhuset och sedan gick allt så fort det blev en liten flicka som fick namnet Loise

 

De kommande dagarna matade jag henne och tog hand om henne medans Delvin tog hand om allt annat. Jag var så glad att jag fått lilla Loise hon är det bästa som finns i hela mitt liv

 

-Hejdå älskling jag måste iväg ett tag jag är ledsen men jag måste
- Gagogiga. Jag lämnade Lois och åkte till frankrike för jag var tvungen att fixa lite saker där innan jag fick sluta på jobbet

 

Väl i frankrike så åkte jag runt på massa ärenden och jag var där i åtta dagar men jag längtade hela tiden efter min älskade Loise. Jag kunde inte sluta tänka på hur hon hade det.

 

Det förste jag gjorde när jag kom hem var att gå upp och gosa med Loise.

 

Snart var det min födelsedag så jag ringde till barnvakten och sedan till alla kompisarna. Nu ska här festas!


Festen blev en sucsse det var jätte många som kom och fira mig jag blev jätte glad

 

 

 

 

 

Efter att alla sjungit och jag skurit tårtan gick jag och satte mig jag åt upp min bit av tårtan men plötsligt knackar någon mig på axeln
- Hej Gina kan jag få prata med dig? Hörde jag någon säga
- Va vem är det?
- Det är ju jag
- Å, hej Marshall
- får jag prata med dig?
- visst vad är det?

 

Vi stod och pratade ett tag men plötsligt tog han tag i mina händer och dinglade lite med dom och jag tror jag gillade det för jag bara stod där och log.

 

Det blev mer och mer vi stod där och flörtade med varandra ett tag men så kysste jag honom plötsligt på kinden och plötsligt sprang han iväg. Han sa inget han bara försvann.

 

Nu stod jag ensam kvar på stranden och grät jag förstod inte varför han försvann men nu var han borta

 

Jag sprang hem direkt upp till Loise och kramade om henne allt vad jag kunde mina tårar rann ned för kinderna och blötte ned Loises söta lilla ansikte. Jag visste inte om jag någonsin skulle glömma denna hemska födelsedag men jag kunde inte tänka på det för Loise fuller ju år om 3 dagar.


Jag hoppas att ni tycker att det är okej att de inte blir så långa men jag gör fler korta istället   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket expansionspaket gillar du mest?
 Destination Världen
 Drömjobb
 Kvällsnöjen
 Leva Livet
 Husdjur
 I Rampljuset
 Har bara the sims 3
 Jag gillar prylpaket mer.
 Alla är lika bra

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards