sims3tjejerna

Alla inlägg den 11 februari 2012

Tidigare delar


DEL 1   DEL 2  DEL 3

---------------------------------------

 

Jag tackade Ja men jag lovar han tyckte jag var konstig med tanke på att jag stack direkt efter. Jag kom hem och bara tänkte, tänkte på honom. Tänk om jag inte är redo? Tänk om jag inte vill den vid altaret? Tänk om…. En massa sådana frågor snurrade i mitt huvud. Jag bestämde mig att åka till Tryckkokaren och bara ta det lugnt.

Det blev nog en och en annan drink, mot slutat blev jag så full att jag ropade ut i hela lokalen. ”JAG SKA GIFTA MIG OCH JAG ÄR LYCKLIG ÖVER DET!!!! 

Jag gick hem och däckade på soffan.

 

Min agent ringde, han hade också varit på tryckkokaren igår. Han ville jag skulle anordna en möhippa och bjuda alla kändisar och reportrar från dom störst skvaller tidningarna. Jag ville inte det, jag ville ha en möhippa med mina kompisar så jag la på. Jag upptäckte att jag var försenad till jobbet och sprang allt vad jag kunde till salongen.

När jag väl kom fram visade det sig att Jag Var ledig idag. Så jag åkte hem och läste tidningen.

Rubriken löd ”VAD HAR HON GJORT?”

 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket expansionspaket gillar du mest?
 Destination Världen
 Drömjobb
 Kvällsnöjen
 Leva Livet
 Husdjur
 I Rampljuset
 Har bara the sims 3
 Jag gillar prylpaket mer.
 Alla är lika bra

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards