sims3tjejerna

Alla inlägg den 10 februari 2012

innan inlägget kommer så måste jag bara säga (skriva) att jag inte kommer blogga på torsdagar. Andledningen är att 

jag slutar sent, tränar direkt efter och tränar tills sent sen ska man duscha. 

..................................................

..................................................

..............

Tidigare delar

DEL 1

 

Sophie= Blå

Molly= Grön



Pappa= Lila


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Molly växte upp och hon älskade fortfarande att stirra in i brasan och förlora sig i sina enda minnen av sin riktiga mamma, så trots allt hade Lars rätt.

Molly fyllde år den 11 oktober, dagen som Sophie hittade henne. De åt upp tårtan och Molly skulle få sina presenter.

 

Sophie: Varsågod Molly gå upp och prova den nu


Molly: Åh tack mamma!! Älskar dig! 

Molly sprang uppför trappan och klädde på sig det hon fick.

 Pappa: Wow är det pappas lilla cowgirl. 

JA!!

Tack Mamma!! 

Det var så lite, jag har en överraskning till.



Vad då?


Vänta och se.

    




Åh tack mamma jag ÄLSKAR dig!!! 

 

Såja tjejen ta det lugnt.

Molly var ute i trädgården hela dan och lekte med sitt föl.

När det var kväll ville inte Molly lämna hästen ensam så hon tog yt en sovsäck och sov ute hela natten.

 






 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket expansionspaket gillar du mest?
 Destination Världen
 Drömjobb
 Kvällsnöjen
 Leva Livet
 Husdjur
 I Rampljuset
 Har bara the sims 3
 Jag gillar prylpaket mer.
 Alla är lika bra

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards