sims3tjejerna

Alla inlägg under februari 2012

 

Nu är det klart. Jag är gravid och till på köpet var det med den där idioten DeAndre men jag tänkte inte mer på det mitt liv gick vidare och jag var glad för att jag fick gå runt med ett liv i min mage

 

En dag så tyckte jag att det blev jobbigt att göra allt som behövde göras hemma så jag bestämde mig för att anställa en butler.
- Hej jag heter Gina Sjölund och jag skulle vilja anställa en butler
- ……
- Gud vad snällt kan ni skicka över honom imorgon
- ……

 

När Butlern Delvin Ejkvist kom så började vi prata men han ville läsa lite innan han började ta i tu med alla sysslor

   

Jag gick ut i verkstaden och plötsligt fick jag ett telefonsamtal och det var ingen mindre en idioten DeAndre och han frågade hur jag mådde och hur jag hade det
- DeAndre du fattar väll att jag inte vill ha med dig och göra jag hatar dig! Skrek jag
- ……
- Jag bryr mig inte jag bär på vårat barn och du bor i Kina med en annan tjej jag vill aldrig prata med dig igen förstår du det!
- ……
- Vad menar du? Vadå flyttat tillbaka!
- ……
- Nej DeAndre jag vill inte träffa dig!
- ……
- okej då vi kan väll träffas på stranden men det får bli om en månad
- ……
- Hejdå

 

Min mage blev större och större för varje dag men snart blev det dags att träffa DeAndre och det var jag inte glad över

 

När det närmade sig dagen att träffa DeAndre så ringde jag och avbokade jag ville inte träffa honom längre jag skulle ju snart föda.


Hoppas att ni gillar min serie fast dom är så korta men jag ska försöka bättra mig(jag har ju inte gjort detta länge)

Håller på med del 3 nu så den kommer snart



Det var i detta ögonblick som hela mitt liv förändrades till något bättre. Jag föddes som yngsta barnet och det är tufft att ha 3 trillingar som stora syskon när de har en sorts telepatisk kontakt. Men jag ska ta allt från början.  Mina syskon kom till på mammas och pappas smekmånad i Egypten.

Jag själv kom till världen p.g.a ett litet möte i Jacuttsin. 

 

Jag kom till världen som en tankspridd liten flicka och pratade hela tiden om min låtsas kompis Vicke som faktiskt var en tjej. Jag kan lova alla att det är tufft att bli retad över en låtsas kompis, den ända som faktiskt försökte hjälpa mig var min pappa. Han höll på med Kemibänken och försökte göra ett elixir som gjorde Vicke verklig, men när mitt liv förändrades för första gången var när jag hade kuddkrig med Vicke.

Helt plötsligt blev det mörkt jag och Vicke tittade ut genom fönstret men när vi inte såg nåt sprang vi ut och tittade upp på himlen. Vi märkte inget och började kasta boll på baksidan istället när jag precis skulle ta sista poängen hör jag mamma gasta åt oss och pappa som fortfarande höll på med elixiret att snabbt springa in, det var ett glödande klot som kom farande emot jorden. Jag släppte bollen och sprang med Vicke efter mig, jag och Vicke han in men inte pappa. Han fick meteoriten på sig.


Det var en stor explosion och mamma sprang ut för att hjälpa pappa. Men det var försent…….  Mamma tappade helt klart livslusten, hon slutade äta och sa upp sig, så under den tiden levde vi på syskonens deltidsjobb. Familjen blev splittrad och Mina brorsor hamnade på den kriminella sidan.

När de växte upp och kunde flytta hemifrån stack dem för att göra årets kupp, men misslyckades och hamnade i fängelse. Mamma blev bara sämre och sämre men droppen för henne var nog när min syster hittade en flickvän.

Trots att hon inte hade många år kvar att leva så tog hon ändå livet av sig. Det började med att hon reste sig upp och gick ut, hon svarade inte när jag ropade… Hon anställde hantverkare att bygga en pool med väggar omkring. Hon stängde in sig själv och dränkte då sig själv.

Själv blev jag kvar med min syster som hellre var på dejt med sin flickvän än att ta hand om mig, efter att alla i min familj var borta förutom min syster växte jag upp fort, Vicke åkte i soptunnan när jag var 9 trots att jag lovat att ta hand om honom hela livet. Den enda jag verkligen hade kvar var min hund.

Jag tog mig otroligt nog genom livet, blev retad i skolan för ingen trodde att jag hade slängt iväg Vicke, jag kan faktiskt medge att jag saknar honom. Mitt liv såg ut som en trappa som jag fortsatte gå ner för till helvetet och jag visste att om mitt liv inte ändrades skulle jag snart vara i helvetet. Tack vare Derek klarade jag mig bra och började gå uppför trappan.

Jag gick till skolbalen utan dejt kom dit, och tvingade mig fram genom första delen, när jag hade tänkt gå hem så fick jag en stor skål med bål över mig av några killar, direkt var Derik där. Han ledde in mig till toan och hjälpte mig. Jag började gilla honom och vi gick på dejt. Då insåg jag att jag inte var ensam längre. Jag levde ett bra liv i några månader

tills han försvann............




// Vad tyckte ni, det var min första historia nånsin och hoppas ni tyckte den va bra?

// Wilhelmina 

    









   

Gina Sjölund är en femstjärnig kändis men hon kände att det inte var nog. Hon ville bli gift och skaffa barn. En dag när hon var på resa i frankrike träffade hon DeAndre och hon blev genast kär. hon gick på flera dejter med honom och när dem skulle hem visade det sig att de båda bodde i Twinbrook. Efter dem varit ihop i nästan ett år så tog Gina steget och frågade om DeAndre ville gifta sig och han svarade ja. Gina var överlycklig.

   

”I Ginas kropp”

En dag när jag stod i verkstaden (deras gamla garage) kom DeAndre in och sa att han hade en viktig sak att säga mig
- Gina har du tid att prata en stund? Frågade han
- Visst älskling vad är det? Sa jag
- Jo det är så att jag träffade en jätte trevlig tjej idag på jobbet och vi gick hem till henne efter vi slutat. Sa han.
- Men älskling kom till saken. Svarade jag
- Jo det är så att jag har varit otrogen. Sa DeAndre
- VAD SA DU! Skrek jag högt
- Jo jag sa att jag har varit otrogen med dig
- MED VEM! Skrek jag argt
- Med en tjej på mitt jobb sa jag ju. Sa DeAndre irriterat
- Jag menar ju vad hon heter! Skrek jag men denna gång lite lägre
- Hon heter Loran ball. Svarade DeAndre
- Hur länge har du umgåtts med henne? Sa jag men nu hade jag lugnat ned sig lite.
- I några månader. Svarade DeAndre
- Några månader! skrek jag förvånat
- Ja vi har träffats i några månader har du problem med det?
- Ja det har jag faktiskt! Nu får du välja mig eller henne!
- Det är ju lätt jag väljer Loran hon får inga damp utbrott som du! Skrek DeAndre
- NU SKA DU UT HÄR IFRÅN OCH DU KAN DRA ÅT HELVETE MED DEN DÄR LORAN BALL OCH ALDRIG VISA DITT FULA TRYNE HÄR IGEN! Skrek jag och slog honom hårt i ansiktet

Efter bara någon dag så flyttade DeAndre och Loran till Kina så dit kommer jag nog inte åka så ofta igen. Mitt liv gick vidare men jag blev inte glad igen.

   

En dag gick jag gick ner för att simma i polen

   

Jag satte mig i en solstol men plötsligt blev jag illamående och jag sprang in på toan och kräktes...


Komentera gärna vad ni tyckte   

Hello!  

Jag heter Ida och är en av dem som bloggar här  

 Jag ska snart starta en ny serie som heter Familjen Sjölund. Del 1 kommer ut senare idag men nu sitter jag och spelar lite så det får inte bli riktigt nu  

Hoppas att ni gillar våran blogg(vi ska fixa design och sådant snart) 

 

Ida

Hejsan alla som säkert inte är så många än   

Men jag är ny på bloggplatsen och har en privat blogg men den är på blogg.se, det var

Julia och Ida som tyckte vi skulle ha på bloggplatsen så därför är jag är nu. Men om ni har några tips om bloggplatsen till mig kan ni väl komentera// Wilhelmina

Heeej alla där ute!


Jag heter Julia & är en av dem som bloggar här.


Vi är tre tjejerna som verkligen avgudar the sims 3!


Dem andra heter Ida & Wilhelmina.


Vi kommer endast blogga om the sims 3.


Hoppas ni gillar det:)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket expansionspaket gillar du mest?
 Destination Världen
 Drömjobb
 Kvällsnöjen
 Leva Livet
 Husdjur
 I Rampljuset
 Har bara the sims 3
 Jag gillar prylpaket mer.
 Alla är lika bra

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards