sims3tjejerna

Alla inlägg den 6 mars 2012


Andra Delen, 


Hope you like it ! <3


// Julia
 

Tidigare delar

DEL 1 DEL 2 DEL 3 DEL 4

-----------------------------------------------------------------


Del 5


Jag log när jag läste det och tänkte ”Ja vad har jag gjort” Jo jag hade tackat Ja till ett frieri, jag ville överaska Derek med en bröllopspresent och letade efter hus på nätet. När jag ända höll på fixade jag en möhippa. Efter jobbet ställde jag mig för att laga maten till min möhippa.

Min matlagning var väl inte den bästa men det dög.


Jag var riktigt spänd, men till slut kom alla gästrena. Så jag hälsade dem välkomna.

I början var det ingen som riktigt vågade släppa loss men festen kom igång när dansarna kom.

Jag tror att alla såg att jag blev skenarad, jag kände hur det pirrade i hela kroppen av pinsamhet. Jag tittade ner i golvet men sneglade upp för att se på gästernas reaktioner, alla såg helt ställda ut förutom en person. Det var någonting med honom, något bekant som jag inte riktigt visste.  Han såg att jag stirrade på honom och flinade. Då visste jag att det var min kära gamla brorsa. Ja han fick sin hämnd med  dansarna.

Festen började spåra ut lite när folk tog av sig kläderna

Till slut var det bara Tammy och jag kvar

själv hade jag blivit så berusad att jag somnade på golvet men vaknade sedan i min säng och såg Derek i dörröppningen. Jag tittade på honom och märkte att han grät, hans arm skakade också kraftigt. Jag följde han överarm till underarmen och sedan till handen där höll han i en kniv..

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket expansionspaket gillar du mest?
 Destination Världen
 Drömjobb
 Kvällsnöjen
 Leva Livet
 Husdjur
 I Rampljuset
 Har bara the sims 3
 Jag gillar prylpaket mer.
 Alla är lika bra

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards