sims3tjejerna

Alla inlägg den 22 mars 2012

 
Nu var det dags att berätta. Jag skulle berätta om jag gillade honom eller inte. Min telefon ringde. På displayen så stod det Tomas. Mitt hjärta började slå snabbare och snabbare nu var det dags.
 
- Hej det är Lina
- ……
- Okej vi ses i poolen om en stund.
- ……
- Hejdå. Jag la på luren och började bege mig till poolen
 
Han var redan där så jag gick fram till honom
- Hej snygging. Sa Tomas när han såg mig
- Hej på dig med. Sa jag och log
- Har du tänkt på ett svar nu
- Ja det har jag
- Och vad blir svaret
- Ja. Sa jag och han kramade om mig
 
Vi kramades ett tag sedan kysste han mig och jag kysste tillbacka. Nu var hålet efter Maximus borta och jag kände mig glad igen.
 
Nu när vi var ihop så träffades vi varje dag. Vi var för det mesta hemma hos mig. Vi satt oftast på soffan. Jag hade mitt huvud lutat mot hans axel och jag kände mig trygg.
 
Dagar blev till veckor som blev till månader. Nu hade vi varit ihop i snart ett halvår. Jag var så glad. Jag hade helt lämnat Maximus bakom mig. Jag och Tomas låg på sängen och hade lite myspys då min telefon plötsligt ringer.
 
Jag kliver ur sängen och svarar
- Hej det är Lina
- ……
- Å Maximus vad vill du?!
- ……
- Det är lite sent att be om förlåtelse.
- ……
- Okej men bara vänner då.
- ……
- Nej jag kan inte komma över jag är med Tomas
- ……
- Nej det är inte någon i mon släckt
- ……
- Det är min Pojkvän. Vi har varit ihop i snart ett halvår.
- ……
- Nej du känner inte honom.
- ……
- Hejdå. Jag hör ett klick i andra änden och då lägger jag på.
 
Jag lägger mig i sängen igen
- Vem var det?
- Det var min ex pojkvän
- Vad ville han
- Först villa han be om förlåtelse. Och när jag sa att vi bara skulle vara vänner ville han att jag skulle komma över men jag berättade att jag var med dig och när jag sa att du var min pojkvän så hörde man på honom att han blev sur.
- Men du gillar väl inte honom längre
- Nej inte på samma sätt som jag gillar dig. Sa jag och kysste honom.
 
En dag när jag ska byta om för att gå och lägga mig så känner jag mig illamående. Jag springer in på toan och kräks.
 
nästa dag så märker jag att jag är gravid så jag går in till Tomas i verkstaden och berättar det glada nyheten.
- Tomas der är en liten grej jag verkligen måste säga till dig.
- Vad är det sötnos?
- Jo det är så att..
- Att vadå?!
- Jag är med barn!
- Men gud. Ärligt? Är det sant?
- Ja det är det. Säger jag glatt.
- men gud det är ju underbart!! Säger han och kysser mig på pannan.


sorry att jag inte laddat upp den tidigare som jag sa att jag skulle men jag har inte riktigt hunnit men jag ska försöka hinna lägga upp del 7 på söndag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket expansionspaket gillar du mest?
 Destination Världen
 Drömjobb
 Kvällsnöjen
 Leva Livet
 Husdjur
 I Rampljuset
 Har bara the sims 3
 Jag gillar prylpaket mer.
 Alla är lika bra

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards