sims3tjejerna

Alla inlägg den 11 mars 2012

   

 
Jag kände fortfarande den stora klumpen i magen. Det var en klump av besvikelse. Jag kunde inte fatta att Maximus hade svikit mig. Jag trodde han älskade mig men nu har han lämnat ett stort hål i mitt hjärta.
 
Jag satte mig i bilen och körde till gymmet.
 
Väl på gymmet så började jag springa på rullbandet
  När jag slutar är det någon som kommer fram till mig och börjar prata
- Hej!
- Ehh hej. Vem är du?
- Jag heter Tomas Temti och jag såg dig och var bara tvungen att prata med dig
 
- Okej.. Plötsligt tittar han in i mina ögon och jag kan inte motstå att titta tillbacka och le.
- Vilka fina ögon du har. Säger plötsligt Tomas efter vad som kändes som en evighet.
- Tack. Svarar jag och rodnar. Vi fortsätter kolla på varandra.
- Har du bott här länge? Frågade Tomas
- Nja, jag flyttade hit för ett halvår sedan med min mamma och pappa.
- okej då vet du hur man hittar här?
- Ja jag har lärt mig men det var svårt i början.
- Okej för jag har precis flyttat hit och skulle behöva någon som visade mig runt lite.
- Och du vill att jag ska göra det?
- Ja det skulle vara helt underbart. Svarade Tomas. Jag bestämde mig för att visa honom runt det kunde ju inte vara så farligt, han verkade ju trevlig.
 
Nästa dag så ringde min telefon och jag svarade
- Hej det är Lina Land
- ……
- Hej Tomas
- ……
- Okej ska vi ses i den lilla parken bredvid gymmet?
- ……
- Hejdå
- ……
 
När jag kom fram till parken så hade Tomas redan kommit så jag  behövde inte vänta. Jag var faktiskt ganska glad att se honom. Jag tror jag är lite kär i honom fast jag känner ju honom knappt.
- Vart vill du gå? Frågade jag. Det var ju trotts allt han som ville lära sig hitta
- Kan vi gå till caféet?
- Visst det ligger hitåt.

När vi kommit till caféet så sa han att han var lite små hungrig och frågade om vi inte kunde köpa något att äta. Vi köpte tortellini med ostsås och satte oss vid ett bord
 
- Varför frågade du just mig om jag ville visa dig runt? Frågade jag
- Det var för att jag tyckte du var så vacker. Svarade Tomas. Jag kände att jag rodnade.
- Varför rodnar du?
- Jag vet inte. Svarar jag snabbt. Fast jag vet exakt varför jag rodnade. Jag tyckte om honom, Han var så fin, snäll och rolig
 
Flera dagar gick och varje ledig sekund spenderade jag med att hjälpa Tomas att hitta. Vi kom allt närmare varandra och jag började gilla honom mer och mer. Man märkte att han gjorde det samma för han försökte flörta med mig hela tiden men jag vågade inte ta steget att fråga. Han gav mig komplimanger om allt jag gjorde. Han hade sagt att jag hade fint hår så nu har jag det alltid utsläppt.
 
En dag när vi åter igen satt på det lilla caféet igen så tog han tag om mig och det var så mysigt
- Jo Lina
- Ja
- Jag har något jag måste fråga dig.
- Vadå? Jag blev spänd i hela kroppen.
- Jo jag undrade om du gillar mig. Sa han. Där kom den. Frågan som jag har ställt mig själv i veckor nu.
- Varför undrar du? Frågade jag lite snabbt
- Jo för att jag Gillar dig, mycket. Svarade han.
- Jag tror det.
- i sådant fall, vill du bli min flickvän? Frågade han. Men jag var som i en chock, jag visste inte vad jag skulle säga.
- Ja-jag vet inte.
- okej men jag vill gärna ha svar imorgon om du kan. Sa han sedan gick han

Hoppas ni gillade det. Härdan efter så kommer jag lägga upp typ en del per vecka (kanske lägger upp fler). Det kommer bli typ onsdag, lördag eller söndag 


I dagens något roligt...


Den här saken är endast till dem som har Sims 3 i Rampljuset (Showtime) Ni har kanske redan märkt det men jag

tyckte det var riktigt kul. Saken är den att om du har ett gig i ex. parken och du är hemma och har glömt så

kommer det börja lysa om din sim och den springer atomatiskt till ditt gig.

( Ledsen om ni inte ser så bra)


Och det var allt i dagens något roligt..  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket expansionspaket gillar du mest?
 Destination Världen
 Drömjobb
 Kvällsnöjen
 Leva Livet
 Husdjur
 I Rampljuset
 Har bara the sims 3
 Jag gillar prylpaket mer.
 Alla är lika bra

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards