sims3tjejerna

Alla inlägg den 28 mars 2012

   

Telefonen ringde och på displayen står det Maximus
- Vad vill han? Tänker jag
- Hejsan Lina
- hej Maximus.
- Vart är Tomas?
- Han är hemma.
- Okej men vill du komma hem till mig?
- Visst. Säger jag. Jag tänker att det inte kan skada.
 
när vi kommit hem till honom så la vi oss på hans säng och börjar prata
- Vad ser du egentligen hos den där idioten Tomas
- Vadå Idiot?
- Ja han kan ju inget alls
- Han är snäll söt och gullig.
- Det kan jag också vara. Sa Maximus
- Du har redan haft din skans. Och du sumpade den.
- Jag kan bättra mig.
- Det tror jag inte på
- jo det kan jag
- Men jag gillar inte dig längre det är Tomas jag älskar.
- Det tror jag inte på.
- Det är sant, Han är den jag älskar.
 
- Det tror jag nog vi kan ändra på. Säger han och rycker tag i mig.
- Vad fan håller du på med! Skriker jag skräckslaget
- Jag ändrar din åsikt om mig. sedan lägger han sig över mig och jag kan inte göra något, men gång på gång skrek jag sluta men han bara fortsatte.
- Vad tycker du om mig nu? Va? Va? Men jag får inte fram ett ord. Jag ville att han skulle sluta men det gjorde han inte.
- Nå vad tycker du om mig nu?
- Vad fan tror du?
- Att du gillar mig
- Nej jag hatar dig!! Jag börjar gå. Han tar tag i min hand men jag sliter mig loss. Jag ville inte vara kvar.
 
När jag kommer hem så går jag till Tomas och berättar vad som hänt.
- Är det sant? Vilken idiot han är.
- Ja jag trodde att han skulle ändra sig
 
Några dagar gick men jag kunde fortfarande inte få bilden ur huvudet. Han rycker tag i mig och rör mig på hela min kropp, hans händer var överallt. Det var så läskigt.
 
En dag var jag i parken med Tomas. Tomas säger att han ska gå på toa. Han reser sig och går då ser jag Maximus komma emot mig och jag vill bara försvinna. Jag ställer mig upp och tänker låtsas gå på toa men han tar tag i min arm
- Hej Lina
- Snarare hejdå jag vill inte se dig
- Men Lina du älskade mig
- Ja exakt älskade
- Vad hände mellan oss?
- Du betedde dig som en idiot!
- Men det gör jag inte nu. Jag älskar dig.
- Men jag älskar inte dig. Så Hejdå
- Nej kom med mig. Sa han och tog tag i min arm och drog med mig till toaletten. Han drog in mig i ett bås och låste dörren. Han klädde av mig och sedan klädde han av sig själv.
- Vad gör du! Skrek jag
- Vad ser det ut som? Jag svarade inte jag bara satt där.
 
Han kom emot mig. Precis när jag skulle skrika satte han sin mun mot min och började kyssa mig. Men det var inte de mjuka och sköna kyssarna utan det var hårda och bestämda. Jag försökte få honom och sluta men han bara fortsatte. Sedan kom händerna och jag fick panik. Jag kände att mitt hjärta började slå snabbare och snabbare medans Maximus händer var överallt på min kropp. Gång på gång så försökte jag trycka honom från min kropp men det var förgäves han höll mig i ett stengrepp.
- Lina vart är du?! Hörde jag Tomas ropa utanför men jag kunde inte svara
- Var tyst, annars ligger du illa till. Väste Maximus snabbt i mitt öra och snabb som ögat var Maximus vid min mun igen och det enda jag fick fram var ett litet stönande ljud. Utanför hörde jag Tomas ge upp och gå hem. Han trodde väll att jag gjort det samma. Men det han inte visste var att jag var fast på toaletten med en idiot.
 
Maximus drog ut mig från toaletten för nu var han säker på att Tomas hade gått hem men hans mun var kvar vid min
- Nu vill du väll bli ihop med mig igen. Sa Maximus då hans mun lämnade min och jag kunde äntligen andas ordentligt
- Inser du inte att jag aldrig kommer att gilla dig igen?
- Men du verkar ju gilla det. Sa han och sedan började han igen. Jag kunde inte streta emot och han bara fortsatte. Då han slutade för andra gången trodde jag att jag skulle få gå men han drog med mig till hans bil och tvingade in mig


sorry att den blev så kort men jag ska lägga upp nästa på söndag

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket expansionspaket gillar du mest?
 Destination Världen
 Drömjobb
 Kvällsnöjen
 Leva Livet
 Husdjur
 I Rampljuset
 Har bara the sims 3
 Jag gillar prylpaket mer.
 Alla är lika bra

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards