sims3tjejerna

Alla inlägg den 27 mars 2012

Här är prologen till min nya serie.


I stort kommer den att handla om 2 ungdomar som båda är gravida den ena har en man men den andras man

dog för ett tag sen. Det är deras barn som historien är uppkallad efter. Båda barnen vill bli akrobater och gör allt

för att uppnå sin dröm. De började med att skaffa sig ett flashigt artistnamn.

Detta är Ohio Gonzales. Hennes mamma kom från Spanien men flyttade till Bridgeport med sina föräldrar när hon var liten. Mammans dröm var att bli sångare och flyttade till Starlight shores för att satsa på karriären. Men precis när

hennes karriär började ta fart så blev hon gravid med Ohio. Ohio ville bara vara normal som lite och blev oftast

retad över sin stora panna men senare i livet när hon träffade Jack så blev hon stolt över den.

Det här är Jack som är gift med Ohio. Jacks familj har alltid bott i Starlight shores, det var också Jack som

fick äran att visa Ohio och hennes familj runt i staden när de var nyinflyttade. Efter ett tag började Ohio och jag gå på privata rundturer, bara de två och utan Ohios familj. Han bor tillsammans med Ohio i det nya huset jag byggde.

Här är Mary som kommer bli den andra tjejens mamma. Efter att hennes man har dött så försvann också

hans lön och Mary hade inte råd att bo kvar i deras hus. Mary flyttade till ett litet hus utanför staden och var nära

att bli vräkt för ca 1 år sen.

 

// Wilhelmina  

  

heej allihopa!<3


Just nu sitter jag med Wilhelmina och en till kompis i skolan.

Jag slutar ungefär vid halv fyra. Så jag är nog hemma till fyra tiden.

Då ska jag tyvärr plugga till ett prov jag har imorgon.

Men innan ska jag försöka ladda upp två eller tre berättelser.

Jag lovar ingenting ännu.

Men testa kan jag alltid göra.

Wilhelmina lovar att lägga upp ett inlägg om Molly idag.


// Julia


Serierna som kommer upp idag isåfall blir.


 


Julias Schema:

Måndag: Kärlek & Besvikelse

Tisdag: Familjen Dahlblad

Onsdag: Sad love story

Torsdag: Familjen Svensson

Fredag: Familjen Marklund

Lördag: Pop prinsessan

Söndag: Julia tipsar


// Julia

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket expansionspaket gillar du mest?
 Destination Världen
 Drömjobb
 Kvällsnöjen
 Leva Livet
 Husdjur
 I Rampljuset
 Har bara the sims 3
 Jag gillar prylpaket mer.
 Alla är lika bra

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards